ویژگی های پست و استوری خوب

ویژگی های پست و استوری خوب

فهرست مطالب

صوت این محتوا

متن این محتوا

ویژگی های پست و استوری خوب

پست و استوری هایی که به کمک آن ها می توانیم فروش خوبی را تجربه کرده و مخاطبان را به خریدار تبدیل کنیم باید شامل 3 ویژگی زیر باشند :

 جلب اعتماد مخاطب نسبت به ما

ویژگی یک پست و استوری اصولی که ما را به اهداف مورد نظرمان نزدیک می کند ، دارا بودن محتوایی است که سبب جلب اعتماد مخاطب نسبت به ما می شود . این محتواها باید به گونه ای تولید شوند که تخصص ما را به مخاطب نشان دهند . معمولا چنین محتواهایی بسته به نیاز مخاطب و کاربردی و کمک کننده هستند .

 جلب اعتماد مخاطب نسبت به موضوع و محصول

یک محتوای آموزشی در قالب های مختلف پست و استوری ، لازم است سبب جلب اعتماد مخاطب نسبت به موضوع و محصول آموزشی ما شود .

در صورتی که محتوای ما ارتباطی به موضوع حوزه ی کاری و همچنین محتوایی که در محصول آموزشی عنوان شده است ( مانند دوره ی آموزشی ، کتاب و … ) نداشته باشد نمی تواند سبب جلب اعتماد مخاطبان شود ؛ ولی در صورتی که کمک کننده باشد در کسب درامد نیز تاثیرگذار است .

 جلب اعتماد مخاطب به خودش

علاوه بر نکات گفته شده ، یک محتوای کاربردی باید به خود مخاطب نیز کمک کند . چنین محتوایی باید سبب شود اعتماد به نفس و انگیزه ی مخاطب افزایش یافته و اطمینان حاصل کند که با انجام راهکار و آموزش هایی که دریافت می کند می تواند جایگاه و موقعیت بهتری داشته باشد .

محتوایی که هر سه ویژگی را داشته باشد هم از نظر مخاطب یک محتوای کاربردی تلقی می شود و هم می تواند سبب کسب درامد و جلب اعتماد مخاطب شود .

البته در کنار تولید چنین محتواهایی ( در غالب پست و استوری ) در صورتی که به تکنیک های فروش و قطعی کردن فروش نیز تسلط داشته باشیم می توانیم درامدهای قابل توجهی را کسب کنیم .

آموزش‌های مرتبط با این محتوا

دوره‌های مرتبط با این محتوا

دیدگاهتان را بنویسید