مشکل اساسی مدرس های کم درآمد

مشکل اساسی مدرس های کم درآمد

فهرست مطالب

صوت این محتوا

متن این محتوا

مشکل اساسی مدرس های کم درامد

متاسفانه بسیاری از مدرسان علت اصلی درامد کم و کسب نتایج ضعیف را ، موضوع حوزه ی کاری تصور می کنند و در چنین شرایطی ، به جای پیدا کردن دلیل کسب این نتایج ، عجولانه تصمیم به تغییر موضوع حوزه ی کاری خود می گیرند ؛ چرا که معتقدند ( به اشتباه ) با انجام این کار از این پس می توانند درامدهای فوق العاده ای کسب کنند.

در گروهی دیگر نیز مدرسینی قرار می گیرند که بدون تغییر حوزه ی کاری ، برای کسب نتایج بهتر ، وارد حوزه های دیگر شده و در واقع موضوعات مختلف آن حوزه ها را امتحان می کنند .

به طور مثال ، از آن جا که تصور می کنند که به عنوان یک معلم مقطع ابتدایی نمی توانند درامدهای قابل توجهی کسب کنند ، با حفظ جایگاه و بدون تغییر شغل ، برای جذب مخاطبان بیشتر و درامد بهتر وارد حوزه ی کنکور می شوند . غافل از آن که چنین تصمیمی بسیار اشتباه است . چرا که یک معلم برای رسیدن به چنین جایگاه و حرفه ای تلاش بسیاری کرده است و با ورود به حوزه های دیگر ملزم است مجدد برای آموزش و مطالعه زمان زیادی اختصاص دهد تا در آن موضوعات نیز اطلاعات کسب کند .

نکته ی مهمی که این گونه مدرسان به آن بی توجه هستند طریقه ی بازاریابی و فروش است ، به عبارت دیگر علت کسب نتایج ضعیف آن ها ، ضعف در بازاریابی و فروش است و به اشتباه موضوع را تنها علت اصلی کسب درامد پایین تصور می کنند .   

مسلما با وجود ضعف در این دو مورد ، در هر موضوع و حوزه ای که وارد شویم ، نمی توانیم نتایج مورد انتظار را کسب کنیم .

پس بهتر است در ابتدای کار ، موضوعی را انتخاب کنیم که به آن علاقه داشته باشیم و علاوه بر آن بدانیم همکارانی در آن موضوع موفق شده و به درامد های بسیار زیاد رسیده اند .

کسب درامد ضعیف ، موضوعی است که باید ریشه ای حل شود ؛ و در اکثر موارد ریشه ی چنین مشکلی تسلط

نداشتن به تکنیک های فروش یا اجرایی نکردن آن ها و ضعف در بازاریابی است .

بنابراین تفکر ما نسبت به پرفروش بودن یا پر طرفدار بودن بعضی از حوزه ها و موضوعات خاص ، ( به طور مثال حوزه ی کنکور) اشتباه است چرا که در اکثر حوزه های کاری مخاطبانی هستند که به دلایل مختلفی ، محصول و دوره ای تهیه نمی کنند و در کنار آن ها نیز مخاطبانی وجود دارند که برای تهیه ی آن محصولات مشتاق هستند .

به طور کلی برای کسب درامد ، به جای تغییر موضوع بر روی بازاریابی و فروش ، جذب مخاطب و تبدیل مخاطب به خریدار تمرکز و توجه داشته باشیم .

آموزش‌های مرتبط با این محتوا

دوره‌های مرتبط با این محتوا

دیدگاهتان را بنویسید