شکست تضمینی پیج ها و کانال های آموزشی با این کار

شکست تضمینی پیج ها و کانال های آموزشی با این کار

فهرست مطالب

صوت این محتوا

متن این محتوا

شکست تضمینی پیج ها و کانال های آموزشی

اشتباهی که منجر به شکست پیج ها و کانال های آموزشی می شود و همچنین مانع دستیابی به نتایج و ایجاد تعامل مناسب با مخاطبان می گردد ، تولید محتواهای آموزشی در قالب های مختلف ، بالاتر از سطح درک مخاطبان است .

این اشتباه از این تفکر ناشی می شود که محتواهای ساده خریدار نداشته و کمتر مورد استقبال قرار می گیرد ؛ که البته قطعاً با چنین ذهنیتی ما شکست خواهیم خورد . 

به طور مثال مدرسی که می داند غالب مخاطبان وی دانش آموزان تیزهوشانی نبوده و سطح پایین یا متوسط رو به پایینی دارند ، در صورتی که محتواها و سوال های تیزهوشانی در صفحات خود منتشر کنند ، قطعا نتیجه ی قابل قبولی دریافت نخواهد کرد ، زیرا مخاطبان اصولاً نیازی به چنین محتوایی نخواهند داشت .

اما مدرسی که سوالات ساده و سطح پایین حل می کند ، شناخت درستی از مخاطبانش کسب کرده و دریافته است که در پیج ، کانال یا وبسایت مخاطبانی حضور دارند که در ابتدای کار بوده و محتوای سطح بالا برای آن ها کاربردی نخواهد بود . بنابراین باید متناسب با سطح آن ها محتواهای مقدماتی یا نهایتاً متوسط رو به پایین ارائه داد .

در بهترین حالت ، زمانی که شناخت خوبی نسبت به مخاطبانمان کسب کردیم و دریافتیم که غالب آن ها در چه سطحی قرار دارند ( به طور مثال ، معلم های تازه کار هستند ) بهتر است در ارتباط با سوالات آن ها محتوا تولید کنیم و به شکل های مختلف مانند پست ، استوری یا فیلم های کوتاه ( ریلز ) و در قالب های مختلف صوتی ، ویدیویی و … پاسخ سوالات را در صفحاتمان بارگزاری کنیم . چنین محتوایی از نظر مخاطب کاربردی تر می باشد .

اساسا تولید محتوای سطح بالا باعث از دست دادن مخاطب می شود ، زیرا تعداد زیادی از دنبال کنندگان تازه

کار خود را از دست می دهیم و ممکن است در این صورت صفحات ما را ترک کنند .

آموزش‌های مرتبط با این محتوا

دوره‌های مرتبط با این محتوا

دیدگاهتان را بنویسید