ذهنیت مهم تره یا تکنیک فروش

ذهنیت مهم تره یا تکنیک فروش

فهرست مطالب

صوت این محتوا

متن این محتوا

ذهنیت مهم تر است یا تکنیک فروش

سوال : آیا کار کردن بر روی باور ها و ذهنیت ها نتیجه بخش تر خواهد بود یا فقط توجه و تاکید بر روش ها و تکنیک های فروش می توانند ما را به درامد برساند ؟

متاسفانه تصور خیلی از مدرسان این است که با توجه به یکی از موارد بالا می توان به درامد های قابل قبولی رسید. به عبارت دیگر دسته ای از افراد صرفا به فکر ذهنیت ها و باورهایشان هستند و بر روی آن تمرکز کرده تا ذهنیت های اشتباهشان را شناسایی و با باور های درست جایگزین کنند .

و دسته ی دیگر نیز بدون توجه به اهمیت ذهنیت و تاثیر آن فقط بر روی روش ها و تکنیک های فروش و تولید محتوا و  … متمرکز هستند .

اما با بررسی نتایج افراد موفق متوجه می شویم که آن ها به هر دو مورد پرداخته و توجه می کنند . درست است که توجه به ذهنیت بر روی کسب درامد تاثیر بسزایی دارد اما عملکرد ما نیز در این امر بی تاثیر نیست .

تاکید بر روی روش های علمی و تکنیک ها به تنهایی اشتباه است زیرا هیچ یک از ان ها برای افرادی که ذهنیت ها و باور های اشتباهی دارند نتیجه بخش نخواهد بود ؛ چرا که عمکرد های ما معمولا قدرتشان را از ذهنیت ها و باور های ما دریافت می کنند .

بنابراین برای کسب نتایج دلخواه باید در دسته ای قرار بگیریم که روزانه علاوه بر تمرکز به ذهنیت ها اعمال و فعالیت هایی هم راستا با آن ها انجام دهیم .

این موضوع در حوزه ها و مشاغل مختلف نیز صدق می کند .

به عنوان مثال فوتبالیستی که صرفا تمام زمانش را به بهبود باورهایش اختصاص دهد و نسبت به تمرین ها و فعالیت های بدنی بی توجه باشد نمی تواند در رقابت ها و مسابقات نتیجه ی خوبی دریافت کند .

همانگونه که گفته شد باورها در کنار عملکرد درست ما را به نتیجه ی مطلوبی می رسانند و سبب موفقیت می شوند

آموزش‌های مرتبط با این محتوا

دوره‌های مرتبط با این محتوا

دیدگاهتان را بنویسید